Melalui Facebook Wanita Asal Florida Rogol Budak 12 Tahun


seksual untuk mencari mangsa, sebagai contoh adalah wanita ini, ia dihukum cukup berat oleh mahkamah kerana sudah bersetubuh dengan anak lelaki di bawah umur.

Wanita tersebut beranama Joy Leaann McCall yang berusia 36 tahun, Ia mengaku sudah berhubungan badan dengan boca laki-laki yang baru berusia 12 tahun. Akibat perbuatanya, Mahkamah akhirnya menjatuhkan hukuman 10 tahun penjara, kerana tindakan pedofilia semacam ini dianggap pelanggaran berat.

Peristiwa ini terjadi di Florida, Amerika Syarikat. Korban yang tak disebut identitinya mengaku kepada polis bahawa suatu hari, ia mendapat mesej dari Joy melalui Facebook. Joy merayu korban dan kemudian menghantar foto tanpa busana.

Selepas itu Joy mengajak mangsa bertemu di sebuah mall. Sesudah pertemuan itu, Joy mengajak mangsa berhubungan badan di belakang keretanya. Lebih parahnya lagi, mereka kembali melakukan hubungan layaknya suami isteri itu sebanyak dua kali dalam masa berbeza.

Kejadian ini terungkap setelah mangsa menceritakan peristiwa yang dialaminya pada salah seorang temannya. Nah, temannya ini kemudian melapor kepada ibu mangsa dan diteruskan pada polis. Joy pun ditangkap tidak lama kemudian.

Polis tempatan pun mengingatkan agar orang tua selalu mengawasi anaknya kala mengakses internet. Pasalnya, kejadian sama sudah cukup sering terjadi. Demikian seperti dari DailyMail, Senin (15/7/2014).