Global Share Media Sosial Baru Kalahkan Facebook



Walaupun usia laman media jejaring sosial ini baru 1 tahun, akan tetapi pengguna yang mendaftar sudah banyak. Awalnya laman ini hanya terkenal di negaranya sahaja, namun media sosial yang serupa kelihatan dengan facebook ini sudah mendunia. mengapa boleh demikian?

Menurut saya sebagaimana yang dilampirkan dari penjelasan Mbak ririn bahawa ada kelebihan khusus yang diberikan yaitu adanya backlink Dofollow jika artikel atau URL blog, kita masukkan melalui status atau yang lain, mungkin inilah salah satu faktor yang membuat namanya melambung tinggi hingga terkenal di indonesia.

Apa sih nama media sosialnya? nama dan alamat situsya iaitu Gas (Glob All Share) -> www.globallshare.com. Selepas saya mencari tahu tentang media sosial ini, ternyata GAS merupakan media sosial yang dilancarkan oleh syarikat besar iaitu Google (Lihat tanda simbol G).

Selain itu, pada masa pre-organisasi, GloballShare akan memberikan anda keuntungan iaitu mempunyai saham, saham ini tentu boleh dijadikan perniagaan tersendiri. Syaratnya hanya mencari 5 ahli untuk menyertai sebagai langkah awal, dan langkah selanjutnya sebagaimana sistem rangkaian, maka pendapatan akan terus anda peroleh jika rakan yang anda ajak menyertai semakin bertambah.

Nah, bagi rakan-rakan yang ingin tahu dan ingin mengetahuinya lebih dalam lagi, silahkan langsung saja mendaftar dan jadi penggunanya. Apakah backlink dofollow yang mengarah pada blog dan website kita memang benar secara nyata, saya sendiri masih lihat kebenarannya dengan mendaftar langsung dan cuba segala ciri-ciri yang tersedia. Untuk mendaftar dengan mudah, sila layari langsung laman webnya di www.globallshare.com